12. syyskuuta 2011

Pienissä häissä.

Heheh, mun oli tarkotus tehä teille hieno postaus missä näkyy vaihe vaiheelta ku tappelin mun ensimmäisen ristipistotyön kanssa, mutta arvatkaa vaan unohdinko ottaa niitä kuvia! Harmittaa varsinkin ettei siitä valmiista tullut kuvaa, se oli aika hieno! Mun serkku meni siis viikonloppuna naimisiin, siitä tämä tekemisvillitys!

Löysin Suuresta Käsityölehdestä tuollaisen kivan mallin, joka näytti suht helpolta ihmiselle, joka ei ole tällaista kertaakaan tehnyt. Uusi alueenvaltaus siis!
Syfämien sisällä oli nimikirjaimet SK ja AP, jotka piti siis vaihtaa. Nimikirjaimiksi pistin pelkät etunimet, koska musta oli kivempi että sukunimien etukirjaimia ei pistetä, varsinkin kun morsian oli päättänyt ottaa miehensä sukunimen. :)
 Kävin torstaina shoppailemassa Käsityö-Elisassa (häät oli lauantaina, ei mikään kiire...). Mallin rusetti oli tuollainen pinkki/lila, mutta itse halusin sitä vaaleansinisen. Eli värit muuttu siltä osin. :)
Otin valokopion lehden sivusta jotta kuvaa voisi helpommin muokkailla ja värittää. Ensimmäinen lakapari käytetty! :)
...ja tsädääm, tähän loppuu kuvat! Säälittävää. :D Mutta tossa näkyy sydämet valmiina, siihen vielä sininen rusetti ja valkosta taustaa niin valmis!

Viikonloppuna olin siis Hämeenlinnassa, siksi tää pieni tauko tässä. Sunnuntaina mun ja A:n piti mennä ratsastamaan, mutta homma kusi siinä että paikan omistaja luuli että oltais tultu jo edellisellä viikolla, eikä sillä sitten enää sunnuntaina ollut aikaa. :( Oli kuitenkin hirveen kiva käydä siellä, koska viimeksi kävin siellä tallilla joku neljä vuotta sitten. Mun sisäinen heppatyttö heräs taas henkiin (intoa nosti myös se että mahduin edelleen mun koon 34 ratsastushousuihin) ja haluisin ihan hirveesti ratsastamaan! Harmi että oon köyhä opiskelija. :D Sovittiin kuitenkin että ens kerralla kun ollaan tulossa käymään niin sovitaan uus aika ja päästään sitten vihdoinkin ratsastamaan! :)

p.s. Löysin aivan ihana sivuston nimeltä Lankaklubi, mistä löytyy erilaisia lankoja maasta taivaaseen. Mun sormet alko taas syyhyämään ihan hirveesti kaikesta tekemisestä, saa nähä millaista tänä talvena syntyy. Nyt aivan ensimmäiseksi aion vihdoinkin neuloa yhden villatakin valmiiksi, jonka aloitin jo viime syksynä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti