19. syyskuuta 2011

Hupsis.

Hei hei 70 euroa!
 Kyllä, tiedän olevani köyhä, huutelinhan sitä juuri edellisessä puostinkissa! Tein kuitenkin semmoset laskelmat että en ihan rappioidu nyt tämän takia, koska seuraavaan opintotukeen on se parisen viikkoa aikaa, ja koska mulla on edellistä opintotukea jäljellä noin kolmasosa jäljellä, josta ruokaan menee n. 1/3, mulla jäi rahaa ostaa nää enkä ees rappioidu hirveesti! Eli loppuhyvin kaikki hyvin. C: Mutta hei, mitäs mä nyt sitten ostinkaan?
Nää katseli mua niiin kauniisti siellä sivuilla, eikä ollu ees hirveen pahan hintasetkaan, ja nää pitkään halunnu ja mulla on identiteettikriisi näidenn mun pätkähiusten kanssa ja tuhat muuta tekosyytä, joten päätin että nyt investoin. Nää kuitenkin hyvällä hoidolla ja rakkaudella kestää montakin vuotta, eli uskon että maksaa itsensä takasin. Oon myös laskeskellu (TAAS, mulla on ollu varmaa jotai vierotusoireita matikasta...) että mun hiukset kasvaa vuodessa n. 14 cm, eli vuoden päästä mun hiukset ei ees oo noin pitkät ku mitä noi lisäkkeet on! Ja sitten vaikka oliskin ni voisin kuitenkin tuuhennella mun hiuksia ja leikkii jotai filmitähtee. ELI KAIKKI VOITTAA. Mun kaikki persoonat. Nyt vaan odotellaan että nää mun elämänpelastajat räsähtäis postiluukusta sisään! C:

Ihan btw, mua semisti ketuttaa että jämähdin alkusyksystä kytsäileen vaan Funkyn sivuja ton mun tanssiharrastusaloittamisen kanssa. Löysin nimittäin NIIN paljon paremman ja täysin mun aikatauluihin sopivan tanssikoulun vielä lähempääkin! Ja nyt naxuttaa koska liian myöhään! Ilmotan itteni varmaa niil kevään tunneille tyyliin ens viikolla ettei se vaan unohdu. :D

edittoo// huomasin heti tän julkastuani että kuinka ihanan pitkät hiukset mulla on tossa otsikon kuvassa. HIHIHIH en malta oottaa!!!!! moi taas! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti