6. syyskuuta 2011

Hyviä juttuja.

Mulle tuli niin mahtava fiilis tänään koulussa kun huomasin vihdoinkin olevani kiinnostunut koulunkäynnistä! Oon oottanu tätä sysäystä nyt tän koko kesän ja alkulukuvuoden, ja melkein jo menetin toivoni, mutta tänään oli niiin ihana koulupäivä ettei mitään rajaa. Tosi raskas kuitenkin, 8 tuntia pelkkää kuosittelun teoriaa. Kuosittelu käytännössä siis tarkottaa sitä, että on peruskaava johon aletaan sitten tekemään muutoksia sen mukaan, minkä mallista ja mitä yksityiskohtia siihen haluaa. Veikkaan että tää mun innostus vihdoinkin ilmaantui sen takia, kun ynmmärsin kuinka paljon eri mahdollisuuksia mulla nyt on alkaa tekeen vaatteita pelkän peruskaavan avulla. Voin sanoa että ihan mielettömästi. Saan vihdoinkin tehtyä itelleni paritkin hameet ennen kaikkea edullisesti, plus lisäks saan ompeluun lisää kokemusta ja kädenjälki paranee päivä päivältä. Toivon kovasti että tää mun motivaatio ei laskis ollenkaan, oon niin innoissani!
Tommonen nippu paperia käytiin tänään läpi. Voin paljastaa että aloin hieman pilkkimään loppuvaiheessa, mutta sinnittelin ja voin ylpeänä kertoa olevani taas monta aanelosta viisaampi!
Mähän uhosin eilen että meen tonne! Oli aika hauska tilanne tänään, ku seisoin liikennevaloissa meijän koulun eessä ja mietin ihan tuskissani että mitä tärkeetä mun piti tehä kaupungilla ennen kotiin menoa (tatuoinnin varausmaksun maksamisen lisäksi, !!!!) ja sain hirveen hepulin kun en muistanu. Onneksi muistin jo seuraavissa valoissa että AINIIN Punnitse ja säästä! :D Nomnom en ois halunnu lähtee sieltä ollenkaan, mutta pakko jättää rahaa vähän muuhunkin. :) Mutta kaikkee hyvää sieltä ostin!
Aika kivannäköne muute toi puoliks syöty ananas tossa alareunassa, mutta ajattelin että otan kuvan äkkiä ennenku oon syönyt kaiken!

Oon saattanu lähettää tän ennenkin, en muista enkä jaksa välittää, mutta nyt on vaan näääin onnellinen olo! :)

3 kommenttia:

  1. se on hyvä kun koulu alkokin kiinnostaa, mullakin tulee tollasia ilon puuskia välillä! muutenkin kivan blogin linjaa jatkaa, tykkään varsinkin kun sulla on näitä diy-juttuja sen lisäks et puuhaat kaikkee jännää :---) ja kivoi kuvii!!

    VastaaPoista
  2. Hei, mahtavaa, että motivaatio kouluun tuli takas!!! :)

    VastaaPoista
  3. oon kanssa onnellinen, nyt vaa toivotaa että tää kestää! :)

    VastaaPoista