17. elokuuta 2011

Viikkailua.

Mulla on ollut tämmöinen pieni raivaus mun kämpässä käynnissä. Täällä on ihan hirveesti edelleenkin tavaraa, ja uudet täydet Ikea-kassit oottaa jo että pääsis kirppikselle tyhjentymään. Vannoin just muutama viikko sitten etten enää kertaakaan varaa kirppispöytää ennenku mulla on ajokortti, mutta miten kävikään...Oon heittäny hirveesti kaikkee kamaa pois. Kirjahylly näyttää nyt jo tosi hyvältä, samoin telkkapöytä. Vielä olis vaatehuone vaatteiden osalta kesken, nimittäin eilen innostuin pyykkäämisen ohella viikkaamaan kaikki mun lakanat/tyynyliinat/pyyhkeet jne. uudestaan. En edes tiennyt että niitä on noin paljon! :D Kunhan saan koko kämpän siivottua ja kaikki on löytäny oman paikkansa, pistän vähän kuvia tästä. :)

 JEEEE. :D Teitä tuskin kinos mun lakanahyllyn sisältö tai järjestys, mutta siitäs saitte! Mun rakkaassa vaatehuoneessa ei muuten oo minkäänlaista valoa, ja olkkarin ikkunakin on just silleen että vaatehuoneen ovi on sen edessä. Eli pattitilanne ja siks laatu on tollanen nams. :D

Huomasitteko muuten että siellä on SYKSY!!! Ja tänään oli maailman kaunein aamu eikä mulla ollu kameraa mukana. Elämän pieniä iloja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti