15. elokuuta 2011

Hirveesti lukiolaisia!

Mä oikeesti ihan pelästyin kun kiiruhdin koulun jälkeen Suomalaiseen. Kello oli jo lähemmäs neljää, eli arvelin Hansan kyllä olevan täynnä porukkaa, mutta huhhuh mikä tuppaantuminen kirjakaupan oppikirjahyllyillä oli! Rakkaat lukiolaiset, teillä alkaa koulu huomenna, ei tullut mieleen hankkia niitä kirjoja aikaisemmin? :D Itselläni kävi melkoinen säkä: hakemaani matikankirjaa oli jäljellä tasan yksi kappale, jonka sain napattua itselleni! Vaikkei moni sitä uskokaan (kuten mä itse), mulla tosiaan oli ikävä matikan opiskelua! Ja se tulee tarpeeseenkin ainakin kun katsoin tota kirjaa...

kuva
Viikonloppu meni mukavasti kavereiden kanssa ja mökillä, tänään teki vähän tiukkaa herätä kouluun, varsinkin kun koko loppuviikko on 8-16. Onneks on autokouluu keskiviikkona, ees jotain kivaa (ja ekat ajotunnit ens viikolla!). Nii ja viikonloppuna on mun kaverin läksiäiset, kun se lähtee Kanadaan vaihtoon vuodeks. Yks mies meijän kiipeilyporukasta tippuu siis vuodeks pois. :(

kuva
Oon muuten huomannut että tää blogin kirjottaminen ilman pärstän näkymistä on ihan hemmetin vaikeeta! Eli jatkossa mun naama saattaa aina välillä pomppasta ruutuun. Ei kannata pelästyä. :D

kuva
Ainii. Ja se meijän matka ei toteudu ainakaan alkuperäsellä suunnitelmalla. Vois opetella oleen hiljaa ennenku kaikki on varmaa. :D Noh, ei se mitään koska ELÄMÄ ON IHANAAAA.

kuva
tällä postauksella ei taas ollu mitään ideaa, kunhan harmitti kun oli niin  tyhjää täällä ja teki mieli kirjottaa. jipii. niin ja kirjotin tätä postausta n. 4 tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti