10. elokuuta 2011

Kaksi koulua.

Noniin, nyt on ekaluokkalaiset kivasti otettu kouluun vastaan, mutta tästähän se tutorointi vasta alkaa! Mieleen tuli eka päiväni että kuinka paljon mua jännittikään, kun ketään ei tuntenut eikä yhtään tiennyt mitä tuleman pitää. En tiedä kuinka monelle tulee yllätyksenä se että mua ei oikeestaan yhtään kinostais opiskella tätä alaa loppuun, koska en usko että tuun koskaan tekeen tätä työkseni. Mutta ainakin omat taidot karttuu nyt tässä niin niistä voi sitten nauttia myöhemmin. :)


Mulla tuli myös kova ikävä mun omia pikkusia sieltä yläasteajoilta. Mä rakastin olla tukioppilas, varsinkin kun oli niin ihana luokka huolehdittavana ku meillä! Mun pikku hobittiarmeija on mulle edelleen tosi rakas ja kaipaan ihan kaaamaaalaaastiii kaikkia! :( Mulla on yks tatuointikin suunnitteilla noita mun pikkusia ajatellen, mutta saa nähdä kuinka kauan siihen sitten menee...

Olin tänään muuten ihan yliahkera opiskelija ja tein ite pyttipannuu! Oli ihan kiva kokkailla pitkästä aikaa eikä käyny edes kovin kalliiks. Nyt nukkumaan, huomenna herätys 6.30 ja pirteenä kouluun! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti