12. huhtikuuta 2011

Ostelua ja myymistä.

Sain vihdoinkin pistettyä tuon minun Nikonini huutonettiin myyntiin. Kamerasta enemmän kuvia löytyy tästä postauksesta.

Olin just kirjottamassa tota kun kaverini facebookissa ilmoitti ostavansa kamerani. :D Huuto.netissä kohde oli auki siis n. 5 minuuttia...ihan jees. :D Noh, nyt sain vihdoinkin rahat Ruisrockin lippuun sekä uuteen pokkariin, jota nyt yritän saada huuto.netistä. Toivottavasti voitan sen huutokaupan! Lisäksi eräs kaverini on ostamassa sähkökitaraani, eli siitäkin tulee sitten pikkuisen tuloja. :) Jipii, en ole ihan niin persaukinen tällä hetkellä kuin yleensä!

Mjoo, mun oli eilen tarkotus mennä kuvailemaan teille kaunista keväistä Turkua ja pistää kuvia tänne, mutta luontoäiti oli vähän eri mieltä. Mulla oli eilen muutenkin joku ihan ihme tauti päällä, varmaan auringonpistos tullu vähän jälkijunassa sunnuntaikävelyltä. Enkä tiedä olisko mulla ollu pokkaa heilua kaupungilla kamera kaulassa turistilta näyttäen... :D Saitte nyt siis jälleen kerran nauttia mun koneen syövereistä löytyvistä kuvista. :)

Löysin lisäks tällaisen kuvan. Onpas mulla ollu reikäset korvat! :D Oikeestaan ihan kivannäköne, ton ruston varsinkin haluaisin takaisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti