2. kesäkuuta 2012

Winwinwin!

Ähhäh oon ihan pöhköstyny nyt täällä kun on niin hyvin menny. Oon ihan hämilläni. Mullon menny kokeet ihan nappiin (okei yks F tullu mut seki oli ihan tyhmä virhe) ja nautin täst ihan hölmönä. Lisäks sain free pour testistä B:n (jos ois ollu 14 pistet enemmä ni ois ollu A) vaiks olin ihan varma et pissin sen. Mut jotain hurjanhienon jänskää kävi kans!

Meijän koulul on semmonen systeemi et aina viikolla parhaiten pärjänneet pääsee viikonlopuks töihin the Adventure baariin. Nää valitsee aina neljä 37 oppilaasta, yks aina jokasesta kategoriasta (free pour, bar, flair & tests). En tiä missä noista oon pärjänny hyvin mutta pärjännyt oon kummiskin, koska tänä viikonloppuna oon yks niistä neljästä onnekkaasta. Mun työt alkaa tossa parin tunnin päästä (kello on täällä nyt 4) ja jänskättää kyllä!!! Meijän työtehtävät on kummiski vähän kivempii ku mitä Suomes. Me toimitaan siis barbackeina siellä. Meijän tehtäviin kuuluu siis baarin täyttäminen ja lasien kerääminen, mut ennen kaikkee asiakkaiden viihdyttäminen ja niihin tutustuminen. Learn the difference, Suomes tuntuu silt et barbackit ei saa ees jutella asiakkail, ne vaa kattoo nyrpeesti eikä ees hymyile. En haluis yleistää mut meni jo.

En osaa puhuu enää suomee. Ja ei mulla muuta täl kertaa, mo!

2 kommenttia:

  1. oi ihana kuulla et sulla on kivaa! pidä hauskaa ja nauti ajasta siel! ja tuu ehjänä takasin<3

    VastaaPoista
  2. Pidän, nautin ja tulen! Tuon täältä myös yhen britin matkamuistona hehheh :'D

    VastaaPoista