31. toukokuuta 2012

Kuulumisia.

Taa on mun toinen kerta kun koneelle ehdin tan kurssin aikana, mutta halusin nyt kayttaa tan mahdollisuuden hyvakseni. Mun pyha lupaukseni pysya pois facebookista romuttui aika pian, eka viikko oli vahan sellasta santailya ja seuran etsimista. Oon kylla nauttinut joka hetkesta, liikaakin ehka.

Talla hetkella englannin puhuminen tuntuu niin paljon luontevammalta kuin suomen puhuminen. Mun kaikki toiminta tapahtuu nykyaan englanniks, ajattelut ja laskemiset sun muut. Hairitsevaa. Samalla kuitenkin alyttoman ihanaa.

Voin sanoa etten oo koskaan opiskellu nain rankasti enka varmaan tuu koskaan opiskelemaan nain rankasti. Toisaalta en oo koskaan nauttinu opiskelusta nain paljon kun nyt. Yks yo loysin itteni vessasta itkemasta ja nauramasta samaan aikaan. Taa on mun unelma ja se vaatii paljon mut oon valmis antamaan kaikkeni toteuttaakseni sen.

Koskaan en oo alkoholin takia valvonu, itkeny ja nauranu nain paljon, ainakaan selvinpain.

3 kommenttia:

  1. ihana sanna:'D mut kiva tietää et hyvin menee. kuulostaa oikeesti siltä et oot tosi onnellinen tosta hommasta, ainaki ton vessaepisodin kuultuani :')

    VastaaPoista
  2. Jooo oon!! Oon tälläkin hetkellä ihan kuoleman väsyny mut en millää jaksa oottaa aina kouluun pääsyä. Ja tää kaupunki ja ihmisey muutenkin, jösses sentään. <3

    VastaaPoista